Une animation en flash extrêmement intéressante et impressionnante (pas de technique, mais de culture... enfin je me comprends
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On est peu de chose
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Nhut (./4) :
Kochise: moi je dirais plutôt bof ta vidéo: non seulement ça commence qu'à Pluton et ça se termine qu'à VV Cephei A,
Nhut (./4) :
mais en plus elle se permet d'introduire le politique alors qu'on en a rien à secouer![]()
Nhut (./4) :
(et accessoirement, j'aime pas la musique)
Daggerfall is kind of cheating though. It uses randomly generated placement of assets that it reuses, so in the end everything starts looking the same no matter where you go. It is no better than most space sims, where the map can be arbitrarily large and it doesn't matter because you are only keeping track of the distance between objects.
I think there should be a distinction made between handcrafted worlds like GTA and later TES titles, and randomly generated worlds like Daggerfall.
Fei (./15) :https://www.reddit.com/r/zelda/comments/66kt5s/botw_oc_i_updated_that_comparison_from_a_while/
Mince, y a pas Zelda : BotW